حضور جامعه اسلامی هنرمندان در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب

انتشارات جامعه اسلامی هنرمندان با جدیدترین آثار خود و به صورت مستقل در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت.

بنابراین گزارش کتاب‌های انتشارات جامعه اسلامی هنرمندان با تخفیف ویژه از طریق سامانه مجازی نمایشگاه در معرض انتخاب و خرید مراجعان قرار گرفته است.

جلد ۱ و ۲ «منشور سینما»، «درآمدی بر سینمای استراتژیک» و «رسالت گم‌شده: صنعت سینما و حاکمیت موضوعی با عنوان جنگ» نیز در این نمایشگاه عرضه شده است. کتاب «رسالت گمشده» در سال ۱۴۰۱ توانست عنوان‌دار «بهترین کتاب دفاع مقدس در زمینه پژوهش هنر» شود و در اختتامیه بیستمین دوره جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، تندیس این جشنواره را دریافت نماید.

کتاب هایی همچون «حلقه مفقوده»، «سینمانامه»، «ماهیت شناسی نخستین فتنه قرن جدید»، «نظام نوآوری صنعت اسباب بازی»، «۲۴ ساعت مهندسی فرهنگی»، «تجربه ای چهل ساله از لیبرالیزاسیون دولتی» و … نیز جزو آثار ارایه شده نشر جامعه اسلامی هنرمندان در این دوره از نمایشگاه کتاب است.

شایان ذکر است کلیه علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک ذیل کتاب های این انتشارات را با تخفیف ویژه نمایشگاه تهیه نمایند: