هیات اسلامی هنرمندان ضایعه دردناک شهادت عاشقان مکتب سلیمانی را تسلیت گفت

حادثه غمبار تروریستی در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی ، بیانگر عجز و درماندگی دشمنان مکتب سلیمانی و راه روشن جبهه مقاومت است. رژیم کودک کش اسرائیل غاصب و ایادی آن که بعد از سه ماه نتوانسته بر مجاهدان و مومنان فلسطینی در غزه فائق آید و مقاومت قهرمانانه آنان را بشکند برای ترمیم روحیه خود دست به جنایت می زند و انتقام شکست‌های خود را از مردم انقلابی و عاشقان شهید حاج قاسم سلیمانی می گیرد . کسانی که در چهارمین سالگرد عروج این شهید و یارانش برای تجدید عهد رنج سفر بر خود خریدند و راهی دیار کریمان کرمان شدند.

خون‌های مظلومانه ای که در سالروز شهید حاج قاسم سلیمانی در محیط قدسی مزار او بر زمین ریخت بی تردید راه روشن مقاومت اسلامی را تثبیت می کند و زمینه نظم نوین جهانی بدون اسراییل را نوید می دهد. نظمی که با آزادسازی تمام سرزمین فلسطین از دست غاصبان صهیونیست، مسیر ظهور منجی آل محمد را تسریع و تسهیل می کند.

هیات اسلامی هنرمندان ضایعه دردناک شهادت جمعی از مردم عاشق مکتب سلیمانی را به امت اسلامی و رهبری و عموم آزادگان جهان تبریک و تسلیت می گوید و بار دیگر بر مسئولیت تاریخی هنرمندان در خلق آثار هنری ذیل گفتمان مقاومت و در پرتو حرکت روشن انقلاب اسلامی و جهاد تبیین تاکید می کند؛ که هنرمند واقعی کسی است که مصداق این آیه است الا الذین امنوا و عملوالصالحات وذکروالله کثیرا و انتصروا من بعد ما ظلموا و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون