حضور انتشارات جامعه اسلامی هنرمندان در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب

انتشارات جامعه اسلامی هنرمندان با ۱۲ عنوان کتاب به صورت مستقل در بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه کتاب حضور یافت.

بنابراین گزارش جدیدترین آثار این انتشارات شامل کتاب های «ماهیت شناسی نخستین فتنه در قرن جدید» و جلد دوم «منشور سینما» با تخفیف ویژه از طریق سامانه مجازی نمایشگاه در معرض انتخاب و خرید مراجعان قرار گرفته است. این دو کتاب بهمن ماه ۱۴۰۱ طی مراسمی در تماشاخانه مهر حوزه هنری با حضور فرهیختگان حوزه فرهنگ و هنر رونمایی شده بود.

کتاب «رسالت گم‌شده: صنعت سینما و حاکمیت موضوعی با عنوان جنگ» نیز در این نمایشگاه عرضه شده است. این کتاب که در سال ۱۳۹۹ توسط «نشر جامعه اسلامی هنرمندان» به چاپ رسیده بود در سال ۱۴۰۱ توانست عنوان‌دار «بهترین کتاب دفاع مقدس در زمینه پژوهش هنر» شود و در اختتامیه بیستمین دوره جایزه ملی انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، حجت‌الاسلام ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از اهالی قلم در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، تندیس این جشنواره را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نماید.

کتاب هایی همچون «حلقه مفقوده»، «درآمدی بر سینمای استراتژیک»، «۲۴ ساعت مهندسی فرهنگی»، «سینمانامه»، «تجربه ای چهل ساله از لیبرالیزاسیون دولتی» و … نیز جزو آثار ارایه شده نشر جامعه اسلامی هنرمندان در این دوره از نمایشگاه کتاب است.

شایان ذکر است کلیه علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک ذیل کتاب های این انتشارات را با تخفیف ویژه نمایشگاه تهیه نمایند:

نشر جامعه اسلامی هنرمندان در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب