هیات اسلامی هنرمندان در حمایت از عملیات طوفان الاقصی بیانیه ای صادر کرد

قاتلوهم یعذبهم الله بایدیکم و یخزهم و ینصرکم علیهم و یشف صدور قوم مومنین.”توبه -۱۴″

صفحات تاریخ فلسطین مملو از ظلم و تعدی و تجاوزات و کشتار مسلمانان و ساکنان فلسطین به دست صهیونیستها و مهاجران یهودی است که با توطئه انگلیس و فرانسه مکار و فتنه گر از سراسر جهان به فلسطین مظلوم گسیل داده شدند تا به تعبیر امام خمینی یک غده ی سرطانی را در منطقه غرب آسیا و در جوار کشورهای مسلمان منطقه بکارند تا بتوانند سرپل تجاوزات و دست اندازی ها و دخالت های آتی و استیلای کامل در جهان اسلام باشند.

مردم مظلوم فلسطین قربانیان این توطئه صهیونیستی پس از چند دهه تحت تابش انوار انقلاب اسلامی راه نجات و رهایی خود را یافتند. و آن مقاومت بر اساس ایمان الهی و باور به وعده های الهی و چنگ زدن به ریسمان خداوند است.

امروز طوفان الاقصی نقطه آغاز این خیزش همگانی برای تحقق این وعده الهی است که با دست مومنان و مجاهدان خداوند دشمنانش را عذاب می کند و با نصرت الهی خود باعث شادمانی و سرور بر قلبهای غمزده و داغدیده ی یک امت می شود.

مبارزان حماس و مجاهدان جهاد اسلامی و حزب الله قهرمان و جریان مقاومت اسلامی تحت ولایت و رهبری امام خامنه ای راهی را آغاز کرده اند که بی تردید پیروزی و نصرت الهی همراه آن است. همانطور که در سالروز میلاد پیامبر اکرم رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که این غده سرطانی رفتنی است و توسط همان مردم فلسطین و جریان مقاومت از صفحه روزگار محو خواهد شد شاهد هستیم که این وعده در حال تحقق است.

اتفاقات امروز پیام روشنی است به سیاسیون و سلبریتی هایی است که دل در گروی غرب دارند و تصور می کنند از این آبشخور می توانند ادامه حیات دهند، پیامی که بیانگر سستی لانه عنکبوت است و باشد اندک افراد دلبسته به این جریان به خود آیند!

هیات اسلامی هنرمندان با پشتوانه‌ی هنرمندان ایران اسلامی که دل در گرو جریان انقلاب اسلامی دارند و عهد خود را با شهدا و شهید قاسم سلیمانی و همه مبارزان راه آزادی قدس و مقاومت اسلامی تجدید می کند و ضمن تبریک به آحاد امت اسلامی بخصوص مردم فلسطین و جریان مقاومت اسلامی در منطقه، حمایت خود را بار دیگر از آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی اعلان می کنیم و امیدواریم طوفان الاقصی آغاز حرکتی مومنانه و مجاهدانه باشد تا این آرزوی دیرین مسلمانان و وعده الهی با نابودی رژیم غاصب اسراییل  به تحقق کامل برسد.