هیات اسلامی هنرمندان درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت

بار دیگر دست تقدیر عزیز گرانمایه و مجاهدی سختکوش را از جمع ما گرفت. نادر طالب زاده از معدود سرداران جبهه فرهنگی انقلاب است که در گردابهای فتنه و انحراف نه تنها گرفتار نشد که همواره شاخصی بود برای تشخیص جبهه حق از باطل. مواضع اصولی و اعتقادی و اقدامات انقلابی و مبتکرانه و هوشمندی و بصیرتش برای همه تلاشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یک الگو و اسوه بی نظیر بود.
نادر طالب زاده عضو شورای مرکزی هیات اسلامی هنرمندان بود که در کنار همه فعالیتهای فرهنگی و بین‌المللی اش نگاه تشکیلاتی و همکاری با یاران فرهنگی انقلاب را از دست نمی داد. در کنار همه مسیولیتهای فرهنگی و مدیریتی اش بی تردید ساخت فیلم مسیح و دبیری جشنواره افق نو و عمار از حرکتهای زیبای او بود.
ویژگی منحصر بفرد او در شناخت غرب و آمریکا فرصتی را مهیا ساخت تا ابعاد و گستره فعالیتهای فرهنگی اش در ابعاد بین المللی تاثیرگذار و شاخص باشد و بعید نیست همین سرداری او در این عرصه، باعث شده باشد به زخم کینه‌ی صهیونیستی و استکباری دشمن مفتخر گردیده باشد.
نادر طالب زاده شخصیت نادری بود که امروز او را همچون شهید آوینی از دست داده ایم اما راه و آرمان او در وفاداری و پاسداری از خط ولایت و انقلاب پیش روی ماست
هیات اسلامی هنرمندان فقدان این شخصیت فرهنگی را به یاران و همسنگرانش و به همسر و دو فرزندش و به عاشقان آرمان قدس و فلسطین تسلیت می گوید. به یقین رحلت او در روز جهانی قدس، خود نشانی از دلبستگی و تلاش او برای مبارزه با صهیونیسم بین الملل و آمریکای جنایتکار در تاریخ خواهد ماند.