بیعت‌نامه هنرمندان بسیجی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

در پی سخنان گهربار و اتمام حجت مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۹ خردادماه، هنرمندان بسیجی طی بیانیه‌ای تجدید پیمان خود را با آرمانهای آن رهبر فرزانه اعلام کردند.

در این بیانیه که توسط جمعی از هنرمندان عضو سازمان بسیج هنرمندان منتشر شده آمده است :

… بی‌شک انتخابات ۲۲ خرداد ماه یک آزمون بزرگ الهی و یک عرصه‌ی افتخارآمیز برای ملت ایران بود که نتیجه‌ی آن برای همه ملت، پیروزی و سرافرازی بود، لکن اختلافات و اغتشاشات هفته اخیر که توسط برخی جریانهای فریب خورده به آن دامن زده شد، دل مردم عزتمند ایران را که می‌بایست سرمست از این پیروزی باشد، شکست و کامشان را تلخ نمود.

بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه امروز، فصل‌الخطاب همه این قضایا بود که تکلیف مردم، احزاب سیاسی و مسئولین را با روشنی تمام مشخص نمود، بیاناتی که همه مردم و مسئولین و افراد را به وحدت و همدلی، حفظ آرامش و احترام به قانون دعوت نمود.

بی‌شک نماز جمعه ۲۹ خرداد ماه و بیانات معظم‌له، یک نقطه‌ی عطف در تاریخ انقلاب خواهد بود و همانگونه که میزان حضور مردم شریف نیز نشان داد به عنوان یکی از بی‌نظیرترین نمازجمعه‌های تاریخ ایران ثبت خواهد شد. ما هنرمندان بسیجی به عنوان قطره‌ای از دریای بیکران این ملت با عزت، پیام آن رهبر بزرگوار را به گوش جان شنوا بوده و ضمن التزام به فرمایشات ایشان از مسئولین، جناحهای سیاسی و طرفداران آنها خواستاریم تا با اطاعت از فرامین رهبر انقلاب، با سیل خروشان ملت و دلهای آگاه مردم، همسو باشند که بی‌شک امروز هر راهی به جز راه ولایت و رهبری به سوی ذلت، تفرقه و نفاق خواهد بود.