عیادت از«فرج الله سلحشور»

جمال شورجه، سید احمد میرعلایی، جواد شمقدری، مهدی فیوضی، حسن علیمردانی، روح الله شمقدری، سعید الهی و مهدی عظیمی میرآبادی با حضور در منزل فرج الله سلحشور، این فیلمساز متعهد کشورمان با وی ملاقات کرده و جویای سلامتی وی شدند.

کارگردان سریال پر مخاطب «حضرت یوسف» که از مدتی پیش دچار عارضه ریوی شده و در حال درمان بیماری خود است در این دیدار اظهار داشت: در حال حاضر با نظر پزشکان تحت مراقبت بوده و اگرچه برخی تأثیرات آزار دهنده این بیماری همچنان ادامه دارد ولی به شکرانه خداوند متعال در شرایط بهتری قرار دارم.  .

وی اضافه کرد: با وجود گذشت چند ماه و اطلاع برخی دوستان محدود و اعضای خانواده، تمایلی به علنی شدن خبر بیماری خود در رسانه ها نداشتم؛ اما در هر صورت از لطف همه کسانی که در طول همین مدت با دعاهای خود شرایط سلامتی نسبی بنده را فراهم کردند تشکر می کنم.

وی ابراز امیدواری کرد که همه بیماران با دعای همنوعان خود و با لطف حضرت حق شفا یافته و در سلامتی کامل زندگی خود را سپری کنند.

فرج الله سلحشور که همچنان در حال تدارک ساخت سریال حضرت موسی(ع) و جلب هزینه های آن است با ابراز تشکر از مسئولان برخی نهادها در همیاری با وی در تولید این سریال تاریخی اذعان داشت: امیدوارم همراه با بهبودی و تأمین بودجه کافی، ساخت این پروژه که تاکنون بیش از هفتاد قسمت آن به نگارش در آمده و احتمالأ تا ۸۰ قسمت نیز نوشته خواهد شد در سریعترین زمان ممکن آغاز شود. وی که یکی از بنیانگذاران راه اندازی هیأت اسلامی هنرمندان در سالهای انتهایی دهه ۶۰ بوده است در گفتگو با اعضای هیأت امنای این مجموعه، ضمن تشریح برخی از نکات مهم مربوط به فیلمنامه سریال حضرت موسی(ع) در جریان فعالیتهای این تشکل هنری نیز قرار گرفت.