زنجیره شیطانی صهیونیسم نمی‌تواند چراغ منور هدایت الهی را خاموش کند

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: یا احمد! لولاک لما خلقت الافلاک.  «ای احمد (ص) اگر تو نبودی هرگز افلاک را خلق نمی کردم.»

بار دیگر صهیونیسم خبیث و مزدوران روسیاهش که از استقرار روزافزون نور اسلام و قرآن در قلوب جهانیان خشمگین و افسرده شده اند، دیگر بار کینه و عناد دیرینه خود را نسبت به پیامبر مهربانی و رحمت، محمد مصطفی ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ به نمایش گذاشتند و به قصد خاموش کردن چراغ فیاض و منور هدایت الهی، دیوانه وار، با ساخت و نمایش فیلمی منفور و مشمئز کننده، بدان ساحت مقدس جسارت روا داشته، پاک ترین، برترین و نورانی ترین شخصیت خلقت را هدف اهانت جنایت بار و پر گناه خود ساخته اند و به خیال باطل و احمقانه می‏خواهند جایگاه رفیع مقدسات اسلامی را در چشم جوانان دنیای اسلام تضعیف نمایند. به یقین آنان که زنجیره ی شیطانی سلمان رشدی نادان، کاریکاتوریست بی ارزش دانمارکی، و کشیش دیوانه امریکایی (که قرآن مجید را به آتش کشید) و دهها فیلم ضد دین و ضد اسلام را برنامه ریزی و اجرا کرده اند و امروز کار را به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش می رسانند، همچنان در جمود و عناد خویش اصرار خواهند کرد و چه بسا امیدی نیز به بیداری و بازگشت آنان به سوی نور و رستگاری وجود نداشته باشد.

برادران و خواهران هنرمند مسلمان در عرصه های گوناگون هنر در سراسر جهان ضمن آعلام آمادگی برای مقابله جانانه در برابر این ناجوانمردان نابخرد، می دانند که این حرکات مذبوحانه و نفرت انگیز دشمنان خدا و انسان در برابر بیداری جهان اسلام طراحی و اجرا شده و در نهایت تصویری از عظمت پیامبر رحمت و مهربانی را در قلوب جهانیان نقش خواهد زد.

اعضای هیات اسلامی هنرمندان به نمایندگی از سوی هنرمندان متعهد و آگاه جهان اسلام، ضمن عرض تسلیت به حضور مقدس حضرت امام زمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ در این ماجرای غمبار، از خداوند منان مسئلت می نمایند هنرمندان جبهه دفاع مقدس فرهنگی را مشمول دعای خیر آن حضرت قرار دهد. والسلام علی من اتبع الهدی