اعلام حمایت هیات اسلامی هنرمندان از دکتر سید ابراهیم رئیسی

انتخابات برای کشور یک افتخار است، یک فرصت است،  یک امکان است، یک ذخیره است که اگر شرکت پُرشور مردم باشد، این یقیناً به آینده‌ی کشور کمک خواهد کرد. امام خامنه ای

امروز کشور عزیز ما در آستانه یک تغییر مهم قرار گرفته است. تغییری که می تواند زمینه ساز برچیده شدن ۸ سال ناکارآمدی از عرصه های مدیریت اجرایی کشور باشد. ناکارآمدی که ابعاد آن از اقتصاد و سیاست خارجه تا حوزه های اجتماعی و فرهنگی به وضوح قابل مشاهده است و اکنون مردم همه چیز را با گوشت و پوست خود احساس می کنند. اما این ناکارآمدی تزریق شده به سیستم های اجرایی کشور حاصل یک انتخاب غلط بود و انتخاب غلطی که آسیب و نتایج اسفبار آن برای همه ما بوضوح خودنمایی کرد.

و حال باید از این تجربه تلخ درس گرفت و با حضور پرشور و انتخاب صحیح، مسیر را مجدد برای حضور دولتی دارای دغدغه های مردمی باز نمود. دولتی که درد مردم را بفهمد و عزمی برای رفع مشکلات واقعی آنان داشته باشد.

هیات اسلامی هنرمندان در این روزهای مهم و تاریخ ساز از همه ملت بزرگوار ایران اسلامی بویژه کلیه هنرمندان دغدغه مند این مرز و بودم دعوت می نماید با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات پیش رو، حماسه ی تازه ای را در تاریخ  انقلاب اسلامی رقم زنند، حماسه ای که می تواند باعث برچیده شدن پایه های اشرافیت و دروغگویی و فریبکاری از عرصه های مدیریتی کشور گردد.

هیات اسلامی هنرمندان بنا به وظیفه ای که بر عهده دارد و با احترام به کلیه نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری، حمایت ویژه خود را از سید محرومان دکتر ابراهیم رئیسی اعلام می دارد و امید است با حضور گسترده آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بویژه هنرمندان این مرز و بوم در عرصه انتخابات شاهد وقوع تغییری اساسی در عرصه های مدیریتی و اجرایی کشور باشیم.